Amikor leraktam a szobában az Eachine, a Hubsan és a JJRC mellé brutálisan nagynak tűnt. A tömege szabályosan elnyomta a másik hármat, mint amikor Góliát összecsap Dáviddal. Egyből a Starcraft I Battlecruiser-je jutott eszembe a híres mondattal, amint kirepült a gyárból: "Battlecruiser operational". Ha felrakjuk a propeller védőket rájövünk, hogy ez a hexakopter NAGY, 45 centi, emiatt a mérete beltérben teljesen alkalmatlanná teszi a repülésre, amit nálunk egy lefejezett virág és egy asztalról levert mécses bizonyított. De mielőtt előre "repülnénk", nézzük meg a dobozt, amiben kaptuk legújabb játékszerünket. Az MJX X600 gyártói végre nem a bullshit generátort vették elő a mértéktelen rizspálinka fogyasztás után, hanem csináltak nekünk egy informatív dobozt, amin rajta vannak a távirányító funkciói, így elő se vettem a gépkönyvet, kifejezetten praktikus (amit később megbántam, lásd lejjebb).
Miközben összerakjuk a gépet, feltűnhet, hogy mindenhonnan csavarok kezdenek el potyogni. Először azt hittem valami csavarfetisiszta szekta csomagolta be a koptert, de aztán rájöttem, hogy a gépet szállításhoz kellőképpen szétszedték, ellenben a tasakot nem zárták le megfelelően, amiből most a csavarok hullnak szanaszét (valószínűleg egyedi eset és a szállítás közben történhetett valami). Ezt ne bánjuk, mert így láthatjuk, hogy a motortartó karok vége levehető a motorral egyetemben, rendkívül egyszerűvé téve a szerelést és a későbbi motorcserét (a motor nem forrasztva, hanem csatlakoztatva van az elektronikához), plusz egy piros pont a gyártónak. A dobozban kapunk egy 3 ágú átalakítót is, talán ausztrál lehet? Mindegy is, kedves figyelmesség.
Tovább a quadkopter.blog.hu cikkére...